Van de Kamp directeur media-innovatie Kobalt
Theo van de Kamp (39) wordt per 31 maart 2008 directeur media-innovatie bij Kobalt. Sinds november 2006 was hij actief als directeur…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Hij start zijn rol vanuit een nieuw eigen bedrijf maar blijft binnen Kobalt rapporteren aan ceo Marceline Beijer. Kobalt media-innovatie is een nieuwe activiteit van Kobalt inspelend op de toenemende vraag van adverteerders om nieuwe, non-conventionele mediastrategieën en -adviezen.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Van de Kamp: ´Kobalt wil hét mediabureau van de toekomst zijn en dat strookt volledig met mijn persoonlijke ambitieniveau. In deze nieuwe vrije rol kan ik nog intensiever werken aan media-innovatie voor adverteerders.´
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid