Overslaan en naar de inhoud gaan

Schmoutziguer nieuwe CEO Checkit

Elisabeth Schmoutziguer start per 1 januari als nieuwe CEO voor Checkit.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Schmoutziguer werkt sinds het begin 2006 bij Checkit als interim manager van de afdeling Operations. Daarnaast heeft ze sinds de zomer met de rest van het management team de missie, visie en strategie van het Search Engine Mediabureau onder de loep genomen en geactualiseerd.

related partner content for mobile comes here

Paul Aelen, mede-oprichter van Checkit: ‘De searchenginemarketingbranche professionaliseert elk jaar verder. Waar search eerst een niche onderdeel van de mediamix was, zie je nu dat organisaties serieus rekening houden met Search. Niet alleen wat betreft strategiebepaling, maar ook budgettechnisch. Dat geeft ons veel verantwoordelijkheid en vereist dus een grote professionaliteit. Het aantrekken van Elisabeth als CEO zal nu en in de toekomst het hoge niveau van onze dienstverlening waarborgen zodat we ons in de markt blijven onderscheiden als een innovatief bureau dat strategisch met zijn partners meedenkt.’

Schmoutziguer werkte en woonde de afgelopen negen jaar in verschillende landen in Europa en in de VS, en werkte eerder voor General Electric en Accenture, waar zij als consultant verantwoordelijk was voor het herinrichten van commerciële bedrijfsprocessen van diverse multinationals.

Checkit's oprichters Paul Aelen en Marco van Veen blijven fulltime betrokken bij Checkit en zullen zich vanaf 2007 gaan bezig houden met business development.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in