Overslaan en naar de inhoud gaan

Sanoma stopt met Spam

Spam, het blad voor jongeren tussen 15 en 19 stopt. Door tegenvallende verkoopresultaten is Sanoma Uitgevers genoodzaakt de titel op te…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

, het blad voor jongeren tussen 15 en 19 stopt. Door tegenvallende verkoopresultaten is Sanoma Uitgevers genoodzaakt de titel op te heffen.

related partner content for mobile comes here

Op 24 augustus 2006 verschijnt editie 20 als laatste nummer.

Omdat de oplage van Spam verder is afgenomen en ook de advertentiemarkt geen teken van herstel laat zien, is continuering van Spam onverantwoord, vindt Sanoma.

Hidde van der Louw, uitgever Spam: 'Kijkend naar de resultaten over de eerste drie maanden na introductie en naar de vooruitzichten voor het komend jaar op zowel de lezersmarkt als de advertentiemarkt, kan niet anders geconstateerd worden dat er voor Spam geen gezond en rendabel perspectief bestaat.'

Spam was pas sinds begin dit jaar op de markt en was een doorstart van BreakOut, dat ook .

Op de site van Spam vindt je overigens op dit moment niets over het stoppen van de titel. Sterker nog: je kunt je nog abonneren.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in