Overslaan en naar de inhoud gaan

Corporate blogs effectief voor lead-generation

Naast de gebruikelijke middelen zoals white papers en demo's om zakelijke IT-producten aan de man te brengen blijkt er nog een ander kanaal…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Volgens een onderzoek van Marketing Sherpa is dit voor 35 procent van de ondervraagde software en ASP leveranciers, 33 procent van de services leveranciers en 19 procent van de hardware leveranciers het beste kanaal om sales leads te genereren.

related partner content for mobile comes here

De belangrijkste redenen waarom de corporate weblog het bij deze ondervraagden wint van de white papers en demo's is omdat de laatste middelen pas een rol spelen aan het eind van de sales cyclus en de weblog al vroeg in het beslissingstraject van de prospect een rol speelt.

Ook het belang van podcasts, webcasts en webinars bij het genereren van sales leads neemt toe, vooral voor software en ASP leveranciers. Een samenvatting van dit onderzoek in pdf-formaat kan worden gedownload.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in