Overslaan en naar de inhoud gaan

Jongste hype: anti-worst

Molblog analyseerde zaterdag de worsthype in marketinglandje. Ondertussen vatte onder het brandglas van de landelijke media een ruzie…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Molblog analyseerde zaterdag de in marketinglandje. Ondertussen vatte onder het brandglas van de landelijke media een ruzie tussen het Productschap Vlees en milieugroepen vlam. Leuk voor buitenstaanders!

related partner content for mobile comes here

Onder meer zijn we getuige van een worststrijd.

Het gaat allemaal om . Daar staan dingen die u en ik niet willen weten wanneer we het volgende worstje op de barbecue leggen.

Maar het echte 'Informatiecentrum Vlees' is door het eerder dit jaar opgericht, zonder de domeinnaam te registreren.

Dus dachten Wakker Dier en Milieudefensie: laten wij eens fijn die domeinnaam pakken om een eigen site op te zetten. Om het Productschap 'te helpen' met voorlichting over vlees. Niet de eerste keer overigens, die truc waarmee de milieuclubs de trage vleeseters te vlug af zijn.

We googelden even op en pas op plek 25 kwam het Informatiecentrum Vlees van het Productschap te voorschijn, met een . Notabene dat kinderen de nieuwe doelgroep worden van de vleeslobby...

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in