Jongste hype: anti-worst
Molblog analyseerde zaterdag de worsthype in marketinglandje. Ondertussen vatte onder het brandglas van de landelijke media een ruzie tussen het Productschap Vlees en milieugroepen vlam. Leuk voor buitenstaanders!
Onder meer dankzij het Algemeen Dagblad zijn we getuige van een worststrijd.
Vacatures
Concern communicatieadviseur
Gemeente AltenaAllround Marketeer
CovetrusCampagneleider fondsenwerving
Natuur & MilieuHet gaat allemaal om Informatiecentrumvlees.nl. Daar staan dingen die u en ik niet willen weten wanneer we het volgende worstje op de barbecue leggen.
Maar het echte 'Informatiecentrum Vlees' is door het Productschap Vee, Vlees en Eieren eerder dit jaar opgericht, zonder de domeinnaam te registreren.
Dus dachten Wakker Dier en Milieudefensie: laten wij eens fijn die domeinnaam pakken om een eigen site op te zetten. Om het Productschap 'te helpen' met voorlichting over vlees. Niet de eerste keer overigens, die truc waarmee de milieuclubs de trage vleeseters te vlug af zijn.
We googelden even op Informatiecentrum Vlees en pas op plek 25 kwam het Informatiecentrum Vlees van het Productschap te voorschijn, met een artikel op Elsevier. Notabene dat kinderen de nieuwe doelgroep worden van de vleeslobby...
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid