Overslaan en naar de inhoud gaan

Julius Minnaar naar PCM

Julius Minnaar (36) is al weer onder de pannen. De voormalige TROS-directeur gaat vanaf 1 september werken als commercieel directeur bij…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Julius Minnaar (36) is al weer onder de pannen. De voormalige -directeur gaat vanaf 1 september werken als commercieel directeur bij (onder meer de Volkskrant, het AD en NRC Handelsblad).

related partner content for mobile comes here

Dat maakte de uitgeverij vandaag .

Minnaar (op de foto rechts, met in het midden Reinoud Oerlemans en links Karel van Doodewaerd in betere tijden) was tot eind juni werkzaam als mediadirecteur van de TROS, waar hij in 2004 begon. Hij stapte op bij die omroep uit onvrede over de nieuwe koers van De Grootste Familie van Nederland. Minnaar kwam in conflict met TROS-baas Karel van Doodewaerd.

Doodewaerd had plannen om samen te gaan gaan werken met een tv-productiebedrijf.

Voor zijn werk bij de TROS was Minaar vier jaar algemeen directeur van de STER. Bij PCM gaat hij zich toeleggen op de verdere ontwikkeling van de crossmediale advertentiestrategie.

Minnaar neemt bij PCM de plaats in van Michael Nederlof (ooit de eerste gastblogger op MolBlog), die iets anders gaat doen. Nederlof krijgt vanaf 1 oktober een andere rol binnen PCM Uitgevers.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in