Overslaan en naar de inhoud gaan

Scoren in Komkommertijd

Voor wie wat pers wil scoren: doe het nu! In komkommertijd. Deze periode - die zijn naam dankt aan het terugkerende nonnieuws over de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Voor wie wat pers wil scoren: doe het nu! In komkommertijd. Deze periode - die zijn naam dankt aan het terugkerende nonnieuws over de lage prijs van de komkommers, zie - levert met gemak een paar kolommen op. Of het nu vreemde berichtjes betreft, de jaarlijks terugkerende of onderzoeksnieuws.

related partner content for mobile comes here

Want ook de universiteiten hebben <?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />de zomerstilte ontdekt. Zo haalde een onderzoekje van de Katholieke Universiteit Leuven naar het effect van enge plaatjes op sigarettenpakjes massaal de pers. Van ;s_op_sigaretten_hebben_geen_effect.html" title="Gruwelfoto&;s_op_sigaretten_hebben_geen_effect.html">Nu.nl, tot en de . Een soortgelijk van 'Groningen', een jaar eerder gehouden, had dezelfde uitkomst, maar aanzienlijk minder media-aandacht . Het persbericht verscheen in februari, vandaar.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in