Overslaan en naar de inhoud gaan

Leve Talpa

<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

related partner content for mobile comes here

Er is weinig mis met hun logo . Ze maken de nodige Nederlandse producties met kwaliteit, in plaats van opgewarmde Amerikaanse treurnis van veel andere zenders.

Ik heb ook weinig tegen hun voetbaluitzendingen, al beginnen die niet direct met Ajax of PSV. Duren alleen te lang. De commentatoren zijn echter niet minder, de registraties evenmin. Tijdens de reclames kan ik bovendien het bord Chinees op mijn schoot rustig leegeten. Ook leggen ze het ‘journalistiek’ niet af tegen de NOS – vooral nu die het presteert zelfs een oefenwedstrijd tussen Feyenoord en Chelsea live uit te zenden. Compleet met voor- en nabeschouwing.

Waarom gaat het dan zo fout met Talpa? Waarom dat imago en die woede tegen de zender? Waarom blijven de kijkers weg? En waarom komt de VARA (met zijn grootverdieners) ermee weg een te presenteren naar hun commerciële concurrent? Uiteraard blijkt daaruit dat Nederlanders Talpa maar gepruts vinden. Da’s een miese actie.

Ik denk dat het zo niks gaat worden met Talpa. Daarom de vraag aan degenen die het kunnen weten – ja u bezoekers van Commlog: hoe komt dit toch? Eigen schuld? Door massale bashing van de Publieken? Foute presentatie? Of toch gewoon een slecht 'product'?

En belangrijker nog: wat raadt u Talpa aan: een nieuwe naam nemen? Een ander logo, en een nieuwe campagne? De boel lostrekken van de poenerigheid van John de Mol? Of stug doorgaan en wachten tot er overdag ook tv kan worden gemaakt?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in