
Het tijdschrift vraagt aandacht voor borstkanker en wordt eens per jaar uitgegeven. Afgelopen jaar zijn er 117.000 exemplaren van het blad verkocht en daarnaast was er nog een actie samen met het blad Libelle.
De totale opbrengst bedraagt 1.030.323,80 euro en ambassadrice Quinty Trustfull overhandigde samen met Sanoma Uitgevers-directeur Dick Molman vandaag de cheque aan de Stichting Pink Ribbon.
Vacatures
Specialist Online Marketing
FirdaAllround Communicatieadviseur (28-32 uur)
CTGBContent Creative- RTL Tonight
Banijay Benelux.com
Sanoma maakt het blad elk jaar, de complete opbrengst gaat naar de stichting. Pink Ribbon Magazine werd vorig jaar voor de vierde keer uitgegeven, in 2006 werd een kleine 7 ton opgehaald. Inmiddels wordt ook al gewerkt aan een vijfde uitgave, die dit najaar verschijnt.
Klik hier voor een filmpje.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee