Aantal huishoudens met triple play verdrievoudigd
Het aantal consumenten dat slechts één dienst per aanbieder afneemt, daalde in dezelfde periode van bijna 60 naar 34 procent. Dat blijkt uit onderzoek dat TNS Nipo namens kabelbedrijf UPC uitvoerde.
In 2005 nam nog maar zeven procent van de huishoudens internet, telefonie en televisie af bij één provider. Drie jaar later is dat percentage gegroeid naar 24 procent. Ook twee-in-één pakketten zijn populair: in 2007 nam 42 procent van de huishoudens twee van bovenstaande diensten af bij één aanbieder. In 2005 was dat nog 35 procent.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisMensen met een drie-in-één pakket zijn het meest tevreden over hun abonnementen voor internet, telefonie en televisie. Hun keuze om alles af te nemen bij één aanbieder komt vooral voort uit de prijs van het abonnement in relatie tot het aanbod, het aanbod zelf én het gemak met betrekking tot facturatie en probleemoplossing.
Er deden 1.840 mensen mee aan het onderzoek.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid