Overslaan en naar de inhoud gaan

Aantal huishoudens met triple play verdrievoudigd

Het aantal huishoudens in Nederland dat internet, telefonie en televisie bij één aanbieder afneemt, verdrievoudigde tussen 2005 en 2008…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het aantal consumenten dat slechts één dienst per aanbieder afneemt, daalde in dezelfde periode van bijna 60 naar 34 procent. Dat blijkt uit onderzoek dat TNS Nipo namens kabelbedrijf UPC uitvoerde.

related partner content for mobile comes here

In 2005 nam nog maar zeven procent van de huishoudens internet, telefonie en televisie af bij één provider. Drie jaar later is dat percentage gegroeid naar 24 procent. Ook twee-in-één pakketten zijn populair: in 2007 nam 42 procent van de huishoudens twee van bovenstaande diensten af bij één aanbieder. In 2005 was dat nog 35 procent.

Mensen met een drie-in-één pakket zijn het meest tevreden over hun abonnementen voor internet, telefonie en televisie. Hun keuze om alles af te nemen bij één aanbieder komt vooral voort uit de prijs van het abonnement in relatie tot het aanbod, het aanbod zelf én het gemak met betrekking tot facturatie en probleemoplossing.

Er deden 1.840 mensen mee aan het onderzoek.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in