Overslaan en naar de inhoud gaan

Zit er nog leven in Second Life?

In 2006 en begin 2007 heb ik me hier op Molblog enkele malen gematigd positief uitgelaten over Second Life. De marketingkansen die deze…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Samsung heeft tijdens de CTIA-conferentie in Las Vegas een nieuwe applicatie geïntroduceerd voor hun toestellen waarmee de gebruiker Second Life kan bezoeken en hier kan bloggen en chatten, IBM gaat onderdak bieden aan een zakelijke Second Life variant waarin bedrijven virtueel kunnen vergaderen. Is dit een voorbode van virtueel succes? Misschien?

related partner content for mobile comes here

Kenmerkend aan deze twee initiatieven is dat het om specifieke doelgroepen gaat. Waar Linden Lab, de ontwikkelaar van Second Life, vooral inzet op het creëren van massa richten Samsung en IBM zich op de innovators en early majority binnen resp. de mobiele en zakelijke markt. De strategie van Linden Lab genereert veel inactieve gebruikers, wat de resultaten van Samsung en IBM's Second Life activiteiten zijn zal de toekomst leren Zelf heb ik weer wat meer hoop voor Second Life en andere virtuele werelden?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in