Overslaan en naar de inhoud gaan

Tromp weer weg bij DAG

De wisselingen gaan snel in gratis krantenland. DAG maakt net bekend dat na een jaartje Edwin Tromp (ex-Talpa, zie foto) weer vertrekt.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Jan-Roelof Stienstra volgt hem per 1 april op als de nieuwe algemeen directeur van DAG Media B.V.

related partner content for mobile comes here

Gebeld met Eline Deijs, manager concepts&creations bij DAG, om te vragen wat er aan de hand is. "Geen commentaar', zegt ze alleen maar.

Na enig aandringen: 'Nee, er was geen ruzie in de directie'.

Maar waarom Tromp dan weer vertrekt is onduidelijk en wil ze echt niet zeggen. Deijs zegt alleen maar dat het 'erg goed gaat met DAG'.

En: 'DAG is Tromp erkentelijk voor zijn prestaties en zijn vertrek wordt dan ook betreurd.'

Tromp was verantwoordelijk voor de introductie van het 'nieuwsmerk DAG'.

DAG heeft in een sterk concurrerende markt een positie moeten veroveren, wat gezien de huidige bereikscijfers ook is gelukt, meldt Deijs.

Volgens de nieuwste cijfers van het NOM was het bereik van de krant vorig jaar 677.000 per dag.

Recent is DAG aangescherpt met een vernieuwde website en is de samenwerking met de Volkskrant sterker geworden. Ook is DAG enige tijd geleden begonnen met gratis sms-nieuwsalerts. Deijs zegt dat inmiddels 2.000 mensen de alerts krijgen op hun mobiel.

Stienstra is al sinds de oprichting lid van de directie van DAG Media B.V. als zakelijk directeur. Hij is afkomstig van KPN waar hij verschillende functies heeft bekleed op het gebied van sales en retail.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in