Stop de consument niet in vakjes
Denim dads - vervangers van de stay-at-home-moms
E-litists - fans van Al Gore, welgestelde groenen
Ms. Independents - alles voor mij, besteden veel
Middlemen - relaxte, fastfood etende gamers
Karma Queens - ex-hippies en babyboomers
Culture-crossers - overschrijden grenzen
Innerpreneurs - hebben grootse plannen die hun leven moeten veranderen
Geek gods - Apple-genieën
Parentocrats - de ultieme ouders
Snappen die mensen nu echt niet dat de consument van vandaag niet meer in vakjes te stoppen valt? Meer zelfs, het is die consument die ons in de toekomst in vakjes zal stoppen.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisEn er voor elk vakje het beste aanbod zal uithalen. Waarbij hij zijn keuze voornamelijk zal laten leiden door wat hij via het internet of via zijn 'peers' leert, ervaart of verneemt.
Wij zullen de greep van de consument op onze merken en ondernemingen steeds steviger voelen. Ik wacht met spanning op het eerste lijstje met 'types bedrijven en merken'.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid