Overslaan en naar de inhoud gaan

Stop de consument niet in vakjes

Regelmatig lanceren marktonderzoeksbureaus, trendwatchers of marketeers nieuwe theorieën over klantentypes. Zo zijn er volgens het New…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Denim dads - vervangers van de stay-at-home-moms
E-litists - fans van Al Gore, welgestelde groenen
Ms. Independents - alles voor mij, besteden veel
Middlemen - relaxte, fastfood etende gamers
Karma Queens - ex-hippies en babyboomers
Culture-crossers - overschrijden grenzen
Innerpreneurs - hebben grootse plannen die hun leven moeten veranderen
Geek gods - Apple-genieën
Parentocrats - de ultieme ouders

related partner content for mobile comes here

Snappen die mensen nu echt niet dat de consument van vandaag niet meer in vakjes te stoppen valt? Meer zelfs, het is die consument die ons in de toekomst in vakjes zal stoppen.

En er voor elk vakje het beste aanbod zal uithalen. Waarbij hij zijn keuze voornamelijk zal laten leiden door wat hij via het internet of via zijn 'peers' leert, ervaart of verneemt.

Wij zullen de greep van de consument op onze merken en ondernemingen steeds steviger voelen. Ik wacht met spanning op het eerste lijstje met 'types bedrijven en merken'.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in