Publieke zenders in week 15 op 36,6 pct
De drie publieke zenders hadden in week 15 samen een marktaandeel van 36,6 pct (tijdvak 18.00-24.00 uur, 6+).

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De vier zenders van RTL Nederland hadden 28,8 pct en de drie zenders van SBS Broadcasting behaalden een aandeel van 19,7 pct. Marktleider Nederland 1 had een aandeel van 22,0 pct (+1,8 in vergelijking met week 14), terwijl het aandeel van RTL 4 op 17,7 pct (+0,1) uitkwam. SBS 6 ging van 12,5 pct naar 11,8.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Het NOS Journaal van gisteravond was met ruim 3,4 miljoen kijkers het best bekeken programma van week 15, gevolgd door Studio Sport Eredivisie met ruim 2,3 miljoen kijkers.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: Stichting Kijkonderzoek.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid