Overslaan en naar de inhoud gaan

Promo-actie Läkerol

Leaf Holland gaat de komende weken de straat op, om consumenten te fotograferen die een doosje Läkerol-snoepjes bij zich hebben.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

gaat de komende weken de straat op, om consumenten te fotograferen die een doosje -snoepjes bij zich hebben.

related partner content for mobile comes here

Speciale promotieteams struinen benzine- en treinstations af op zoek naar passanten met een doosje Läkerol op zak. Voorwaarde om op de foto te mogen; je moet jezelf in een bizarre positie manoeuvreren
..want de pay off van de campagne is nu eenmaal 'Too odd to describe'.

Je kunt vervolgens de foto activeren door op de je persoonlijke gegevens in te vullen.
De hoofdprijs: een reis voor twee naar het Noorderlicht in Zweden.

De actie is vandaag gestart, maar op de actiesite staan op dit moment alleen nog wat lelijke stockfoto's (of zijn het vakantiekiekjes van de creatieven?)... Waarom zijn hier geen aansprekende voorbeelden te zien?

Op de site kun je ook het toerschema van de promoteams vinden. 6 september bijvoorbeeld is Station Sloterdijk in Amsterdam aan de beurt. Mocht het je ondanks deze informatie toch niet lukken om op de foto te komen, dan kun je altijd nog een eigen foto uploaden.

De promotie wordt ondersteund door (media)partners Sp!ts en Radio538, die lezers en luisteraars 2 weken lang op de hoogte zullen houden van het toerschema.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in