Marktaandeel Radio 1 groeit in sportzomer


Alle regiozenders van ORN bij elkaar opgeteld betekent het marktleiderschap met een aandeel van 14,0 (was 13,9), zo becijfert onderzoeksbureau Intomart GfK. Radio 538 gaat van 11,4 naar 11,3, Radio 2 van 10,7 naar 10,3. Ook Sky Radio ziet het aandeel dalen: van 9,9 naar 9,7. Radio 3FM gaat van 7,8 naar 7,5.
Q-Music is een lichte stijger van 6,2 naar 6,3, Veronica daalt in aandeel van 5,6 naar 5,5. Radio 10 blijft op 4,3 procent. CRN doet het goed: van 2,5 naar 2,9 procent. Radio 5 boekt winst: van 1,8 naar 2,0. Radio 4 blijft op 2,0. Ook Arrow Classic Rock gaat vooruit, dankzij de FM-frequentie: van 1,5 naar 1,8 procent.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSOverige zenders: Slam FM blijft op 1,8, Classic FM van 1,9 naar 1,8, Caz van 2,2 naar 1,8, 100%NL blijft op 0,7. Arrow Jazz FM gaat van 0,5 naar 0,6, BNR van 0,4 naar 0,5, TMF radio blijft op 0,3 en Kink FM gaat van 0,3 naar 0,2.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid