Overslaan en naar de inhoud gaan

Nissan gaat virtueel

DigitasLbi en Unit 9 VR zetten Oculus Rift in.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Bezoekers van de autobeurs Paris Motor Show konden bij de Nissan stand een virtual reality belevenis meemaken in Nissan’s "Chase the Thrill" campagne. Nissan is één van de eerste merken die Virtual Reality inzetten. Van een automerk zou je een 360-graden autorace verwachten. In ‘Chase the Trill’ speel je echter een robot die achter de Nissan Juke aanjaagt in Blade-Runner achtige omgeving. De inzet van Virtual Reality door merken is betrekkelijk nieuw. Door de komst van diverse VR-brillen zullen we in 2015 steeds meer merken gaan zien, die hiermee gaan experimenteren.

related partner content for mobile comes here

Zie video:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in