Overslaan en naar de inhoud gaan

Join the Crisis Club op 4 november

NZA, KLM, KPMG – wanneer is uw organisatie aan de beurt? Reden voor Burson-Marsteller EMEA om ‘de Crisis Club’ te organiseren. Met…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dit jaar wordt de zesde editie georganiseerd in Amsterdam. Een evenement waarbij communicatieprofessionals samen in gesprek gaan over de nieuwste ontwikkelingen binnen crisiscommunicatie. Een uitgelezen kans om uw inzichten te vergroten.

related partner content for mobile comes here

Dit jaar zal de Burson-Marsteller Crisis Club gaan over de gelijkenissen en de verschillen tussen de publieke sector en de private sector, en over hoe de communicatieprofessional zich voorbereidt.

Onder leiding van oud-NOS USA correspondent Wouter Kurpershoek wordt een crisissituatie gesimuleerd, om te kijken hoe ermee om te gaan.

Daarnaast zullen twee keynotes worden gegeven, die dieper ingaan op communicatie tijdens een crisis.

Alasdair Nicolson

Alasdair Nicolson is hoofd van Crisis Management bij Royal Dutch Shell. Alasdair zal ingaan op hoe Shell hun geavanceerde crisis management communicatie ontwikkelde en implementeert.

Wouter Jong

Wouter Jong is crisis consultant bij het Nederlandse Genootschap van Burgemeesters. Wouter zal recente voorbeelden delen van crisis situaties en de rol van de leiders en hun relevatie voor bedrijven en andere stakeholders.

Burson-Marsteller Crisis Club Amsterdam - Crisis Preparedness: Facing the Storm

Datum: 4 november 2014

Tijd: 11.00 tot 17.30 (binnenlopen 10.30 uur)

Locatie: Muziekgebouw aan ’t IJ, Piet Heinkade 1, 1019 BR Amsterdam

Prijs: Kosteloos

Inschrijven: via crisisclub@bm.com

Voor meer informatie: Burson-Marsteller, tel. 070 302 11 00.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in