Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe vormgeving Comedy Central

Comedy Central heeft vanaf vandaag een nieuwe vormgeving: een glazen wereld vervangt het huidige design. Pay-off wordt: 'Enjoy Daily'.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Verantwoordelijk voor concept en uitvoering van de nieuwe vormgeving is Henry Förster, Creative Director Comedy Central North, samen met de Berlijnse designstudio Dyrdee Media.

related partner content for mobile comes here

De nieuwe vormgeving wordt tegelijkertijd geïntroduceerd in Nederland, Duitsland en Zweden. Doel is om in de toekomst pan-Europees de krachten te blijven bundelen op het gebied van vormgeving. Förster: 'Met de nieuwe elementen willen we de kijkers nog meer betrekken bij het programma aanbod van Comedy Central. Daarvoor gebruiken we de logowereld met een 3D effect, waarin onze series en shows direct verbonden worden met ons merk. De vormgeving is geïnspireerd op de ouderwetse kermisattractie “de spiegeltent”. Onze content wordt geprojecteerd door glanzende 3D letters, met kleine vervormingen in het beeld als knipoog naar lachspiegels.'

Het design moet neerzetten als entertainmentmerk voor de volwassen kijker. De nieuwe vormgeving wordt ondersteund door een omvangrijke merkcampagne, begin 2011.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in