Nieuwe vormgeving Comedy Central
Verantwoordelijk voor concept en uitvoering van de nieuwe vormgeving is Henry Förster, Creative Director Comedy Central North, samen met de Berlijnse designstudio Dyrdee Media.
De nieuwe vormgeving wordt tegelijkertijd geïntroduceerd in Nederland, Duitsland en Zweden. Doel is om in de toekomst pan-Europees de krachten te blijven bundelen op het gebied van vormgeving. Förster: 'Met de nieuwe elementen willen we de kijkers nog meer betrekken bij het programma aanbod van Comedy Central. Daarvoor gebruiken we de logowereld met een 3D effect, waarin onze series en shows direct verbonden worden met ons merk. De vormgeving is geïnspireerd op de ouderwetse kermisattractie “de spiegeltent”. Onze content wordt geprojecteerd door glanzende 3D letters, met kleine vervormingen in het beeld als knipoog naar lachspiegels.'
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisHet design moet Comedy Central neerzetten als entertainmentmerk voor de volwassen kijker. De nieuwe vormgeving wordt ondersteund door een omvangrijke merkcampagne, begin 2011.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid