Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe saleskoers Ilse Media: Hulst vertrekt

Ilse Media heeft een nieuwe salesstructuur, commercieel directeur Wouter Hulst vertrekt.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hulst verlaat Ilse Media, dat vanaf 1 januari als Sanoma Digital door het leven gaat, al na een jaar. Ilse-baas Joris van Heukelom noemt Hulsts beslissing ‘koppig’ maar ook ‘stoer’.

related partner content for mobile comes here

In de nieuwe salesstructuur zal niet elke verkoper nog alle proposities uit het gehele Ilse Media-portfolio verkopen. Er wordt een verdeling gemaakt in verkoop van display advertising tot en met branded content enerzijds en performance based anderzijds. Van Heukelom: ‘Wij hebben een portfolio van dertig tot veertig websites, wij bieden cpm, cpc etc. Je moet dan niet willen dat iedereen alles verkoopt. Daarin verschilden wij en Hulst qua visie en marsroute van mening.’

Van Heukelom verwacht met Ilse Media dit jaar uit te komen op een omzetniveau vergelijkbaar met dat van 2008. ‘In onze salesbenadering willen we meer focus en dedication. Dat betekent dat we meer marketing-partnerships zoals met Achmea prediken, en added value van onze producten willen verkopen. Dus moet de salesorganisatie dichter bij de uitgevers (lees: redacties) worden gebracht.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in