Overslaan en naar de inhoud gaan

Nederlandse brouwers starten bijzondere BOB-campagne

De Nederlandse bierbrouwerijen zullen deze zomer een extra impuls geven aan de BOB-campagne. Vanaf de start van de BOB zomercampagne…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De viltjes sporen op een ludieke manier de bezoekers aan een BOB te kiezen. 'Bestel ik een bier, of ben ik vanavond de BOB?', luidt de tekst. Het is voor het eerst dat de Nederlandse bierbrouwerijen samenwerken in een landelijke viltjescampagne. In totaal zullen ruim vijf miljoen viltjes worden ingezet.

related partner content for mobile comes here

In de BOB-campagne werken o.a. het ministerie van Verkeer en Waterstaat, 3VO, de brouwers, Koninklijk Horeca Nederland en de producenten en importeurs van wijn en gedistilleerd samen om de combinatie van alcohol en verkeer te voorkomen. De gezamenlijke Nederlandse brouwers stellen zich op het standpunt dat rijden en drinken absoluut niet samengaan. De aanpak werkt: sinds het begin van de BOB-campagne in 2001 is het percentage drankrijders gedaald van 4,6 procent in 2000 naar 3,9 procent in 2003. Binnenkort worden de resultaten voor 2004 bekend gemaakt door het Ministerie.
De Nederlandse bierbrouwerijen, verenigd in het Centraal Brouwerij Kantoor, zijn vanaf de start van de campagne bij BOB betrokken.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in