
In een interview met Fem Business zegt hij dat ‘bewegend beeld steeds belangrijker’ wordt. ‘Dat is ons vak niet. We zullen meer aan samenwerkingen doen dan in het verleden. Ik neem aan dat iedereen met De Mol praat. Wij dus ook.’
De Wit denkt dat Sanoma Uitgevers een interessante partij kan zijn. ‘We hebben tijdschriften, 3,5 miljoen abonnees, 8 miljoen mensen in de database. Maar als de stofwolken opgetrokken zijn, moeten we maar kijken wie het met wie doet’, aldus De Wit in Fem Business.
De directeur zegt dat de uitgever bijvoorbeeld de vrouwentitels als Libelle en Margriet kan inzetten met VrouwOnline, om voor Unilever samen met De Mol een digitaal kanaal te maken ter promotie van de levensmiddelen die Unilever in de markt zet. Sanoma Uitgevers is ook eigenaar van Ilse Media, waarmee ook mogelijkheden te bedenken zijn.
Vacatures
Marketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeSpecialist Online Marketing
FirdaAllround Communicatieadviseur (28-32 uur)
CTGBBron: Fem Business via Planet Multimedia.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee