Overslaan en naar de inhoud gaan

Sanoma Uitgevers praat met De Mol

Sanoma Uitgevers praat met John de Mol over interactieve projecten. Dat zegt Pim de Wit, algemeen directeur van de uitgever.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In een interview met Fem Business zegt hij dat ‘bewegend beeld steeds belangrijker’ wordt. ‘Dat is ons vak niet. We zullen meer aan samenwerkingen doen dan in het verleden. Ik neem aan dat iedereen met De Mol praat. Wij dus ook.’
De Wit denkt dat Sanoma Uitgevers een interessante partij kan zijn. ‘We hebben tijdschriften, 3,5 miljoen abonnees, 8 miljoen mensen in de database. Maar als de stofwolken opgetrokken zijn, moeten we maar kijken wie het met wie doet’, aldus De Wit in Fem Business.

related partner content for mobile comes here

De directeur zegt dat de uitgever bijvoorbeeld de vrouwentitels als Libelle en Margriet kan inzetten met VrouwOnline, om voor Unilever samen met De Mol een digitaal kanaal te maken ter promotie van de levensmiddelen die Unilever in de markt zet. Sanoma Uitgevers is ook eigenaar van Media, waarmee ook mogelijkheden te bedenken zijn.

Bron: Fem Business via Planet Multimedia.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in