Overslaan en naar de inhoud gaan

KPN blijft wel bij N=5

KPN handhaaft N=5 als partner voor de merkcommunicatie gericht op de zakelijke markt. Ook het XS4all-account blijft bij het bureau.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat melden zowel Ole Christern, managing director van N=5, als Aline van Keulen, manager marketingcommunicatie KPN Zakelijke Markt. Vorige week meldde Adformatie dat KPN het contract met het Nationaal Telecom Team (NTT) heeft opgezegd en exclusief in gesprek is met TBWA over het onderbrengen van zijn marketingcommunicatie.
Door de opzegging van het contract met het NTT komt er na twee jaar een einde aan deze opmerkelijke samenwerking van de drie bureaus They, Lowe en N=5. Dat laatste bureau blijft dus wel voor KPN werken. Van Keulen: ‘N=5 heeft laten zien een sterke bureaupartner te zijn voor KPN, onder andere bij de zakelijke marktbewerking. Denk bijvoorbeeld aan de succesvolle zakelijke marktcampagne voor Back-up Online en de lopende campagne voor makkelijk mobiel e-mailen.’
Volgens woordvoerster Eke Wolters van KPN is het contract met NTT opgezegd. 'We hebben nog geen nieuw bureau, maar voeren wel verkennende gesprekken met TBWA. Een beslissing is nog niet gevallen.' Simon Neefjes, ceo van TBWA, bevestigt dat zijn bureau 'exclusief' in gesprek is met KPN.

related partner content for mobile comes here

Zie ook: .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in