Europese meetstandaard voor interactief publiek
Het initiatief is afkomstig van the Interactive Advertising Bureau Europe (IAB Europe) en the European Interactive Advertising Association (EIAA) en kreeg de naam the Measurement of Interactive Audience Project (MIA Project) mee. Doelstelling is het vaststellen van de specifieke behoeftes van adverteerders en bureaus bij het bepalen van de online media strategie. Onderdeel daarvan is het verschil van terminologie in het vakgebied in kaart te brengen. Verschillende manieren van de inzet van online media wordt geanalyseerd om te bepalen wat internationaal het meest effectief is.
Alison Fennah, executive director van de EIAA: 'Individuele markten komen sterk op en de EIAA ziet een groei in de gecentraliseerde inkoop van internationale netwerken. Dit is dus het perfecte moment om internationale metingen te gaan doen. Het doorbreken van de grenzen naar online adverteren is altijd een gezamenlijk doel geweest van beide organisaties en dit project zal een cruciaal rol in spelen in het bereiken van dat doel.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid