Overslaan en naar de inhoud gaan

Europese meetstandaard voor interactief publiek

Twee interactieve Europese vakverenigingen voor interactieve reclame hebben aangekondigd een internationale standaard te gaan formuleren…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het initiatief is afkomstig van the Interactive Advertising Bureau Europe (IAB Europe) en the European Interactive Advertising Association (EIAA) en kreeg de naam the Measurement of Interactive Audience Project (MIA Project) mee. Doelstelling is het vaststellen van de specifieke behoeftes van adverteerders en bureaus bij het bepalen van de online media strategie. Onderdeel daarvan is het verschil van terminologie in het vakgebied in kaart te brengen. Verschillende manieren van de inzet van online media wordt geanalyseerd om te bepalen wat internationaal het meest effectief is.

related partner content for mobile comes here

Alison Fennah, executive director van de EIAA: 'Individuele markten komen sterk op en de EIAA ziet een groei in de gecentraliseerde inkoop van internationale netwerken. Dit is dus het perfecte moment om internationale metingen te gaan doen. Het doorbreken van de grenzen naar online adverteren is altijd een gezamenlijk doel geweest van beide organisaties en dit project zal een cruciaal rol in spelen in het bereiken van dat doel.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in