Overslaan en naar de inhoud gaan

Mode wordt marketing in Japan

Japanners zijn een angstig volkje. Ondanks het feit dat ze zo ongeveer de veiligste samenleving hebben van alle ontwikkelde landen, wordt…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het plaatje bovenaan is een kimono, die letterlijk in een handomdraai de draagster in een frisdrankautomaat verandert. Het idee is, je bent een Japanse schone en je loopt door een eenzaam straatje. Enige afstand achter je ontwaar je een verdacht uitziend manspersoon. Geen nood, je slaat een hoek om en binnen een seconde tijds ben je naadloos onderdeel van het straatbeeld. (Frisdrankautomaten zoals die in het plaatje zijn alomtegenwoordig in Japan.) Als de voetstappen zich verwijderen, vouw je de drie panelen terug en in een kleurige kimono spoed je je husiwaarts.

related partner content for mobile comes here

Kosten dezes onbekend, maar ik maak me sterk dat binnen no time een gesponsorde versie gratis verkrijgbaar is.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in