Virtueel Holland en Reclame m/v verkiezing op Adfolive
Op Adfolive, het wekelijkse webtv-programma over digitale communicatie, deze week weer twee nieuwe items: Hollandpromotie op Second Life en een toelichting bij de Reclame m/v van het Jaar verkiezing.
Het Nederlands Bureau voor Toerisme en Congressen een Holland eiland in Second Life geopend om Nederland in het buitenland te promoten. Hoe logisch is dat? En Wim Huinder licht de Reclame m/v van het Jaar verkiezing toe.
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaIn het archief zijn eerdere afleveringen van AdfoLive te vinden. De laatste monthly special gaat over de waarde van de papieren krant versus de online versie. Eddy Hamoen van de Volkskrant en Leon de Wolff van Leon de Wolff Mediamanagement krijgen twee stellingen voorgelegd en gaan hier dieper op in.
Adfolive is een samenwerking tussen Adformatie en Microsoft Digital Advertising Solutions. Kijk verder op Adfolive.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid