Overslaan en naar de inhoud gaan

Ook Al Moseley verlaat Wieden+Kennedy

Creatief directeur Al Moseley van Wieden+Kennedy Amsterdam maakt na drie jaar de overstap naar Hurrell & Dawson in Londen.…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hurrell & Dawson werd een jaar geleden opgericht door Nick Hurrel, daarvoor voorzitter van M&C Saatchi Europe, en Neil Dawson, daarvoor strategy directeur en voorzitter van TBWA Londen. Moseley wordt partner bij het bureau waar zich recent ook mediadirecteur Greg Grimmer en COO Sunita bij hebben gevoegd. Moseley: ‘De belangrijkste reden voor mijn overstap is dat we een geïntegreerd bureau van de grond kunnen opbouwen.’ Bovendien kent Moseley Dawson al 17 jaar. Volgens woordvoerder Kerrie Finch van Wieden+Kennedy vertrekt Moseley in januari. Norman zoekt intussen naar een nieuwe partner. De stap van Moseley staat los van het vertrek van managing director Tim O’Kennedy die vorige week zijn vertrek aankondigde om persoonlijke redenen.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in