Interactief Blast Radius overgenomen door Wunderman netwerk
Blast Radius geldt als online sociaal netwerkspecialist. WPP koppelt het bureau aan direct marketing bureau Wunderman. Andere bieders waren Omnicoms TBWA en Publicis’ Saatchi & Saatchi. Het overnamebedrag is niet bekend gemaakt.
‘Het kern-DNA van reclameholdings zal moeten veranderen,’ zei WPP Digitals CEO Mark Read tegen vakblad Adweek. ‘Net zoals het DNA van Google of Microsoft moet veranderen als ze een reclamebureau overnemen.’
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisIn september lijfde WPP in Los Angeles interactief bureau Schematic in. Wunderman verstevigde recent zijn digitale activiteiten met overnames in België en Zuid Afrika en een belang in DataCore Marketing in de VS. Klanten van Blast Radius zijn onder andere Nike, Starbucks en Electronic Arts. Het bureau heeft kantoren in Londen, New York, San Francisco, Toronto en thuisbasis Vancouver.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid