Overslaan en naar de inhoud gaan

Interactief Blast Radius overgenomen door Wunderman netwerk

WPP Digital neemt Blast Radius over. Het Canadese interactieve bureau heeft ook een vestiging in Amsterdam.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Blast Radius geldt als online sociaal netwerkspecialist. WPP koppelt het bureau aan direct marketing bureau Wunderman. Andere bieders waren Omnicoms TBWA en Publicis’ Saatchi & Saatchi. Het overnamebedrag is niet bekend gemaakt.

related partner content for mobile comes here

‘Het kern-DNA van reclameholdings zal moeten veranderen,’ zei WPP Digitals CEO Mark Read tegen vakblad Adweek. ‘Net zoals het DNA van Google of Microsoft moet veranderen als ze een reclamebureau overnemen.’

In september lijfde WPP in Los Angeles interactief bureau Schematic in. Wunderman verstevigde recent zijn digitale activiteiten met overnames in België en Zuid Afrika en een belang in DataCore Marketing in de VS. Klanten van Blast Radius zijn onder andere Nike, Starbucks en Electronic Arts. Het bureau heeft kantoren in Londen, New York, San Francisco, Toronto en thuisbasis Vancouver.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in