Hoogste opbrengst tot nu toe Pink Ribbon Magazine


Quinty Trustfull, ambassadrice van de stichting, heeft samen met Sanona-baas Dick Molman de cheque inmiddels aan Stichting Pink Ribbon overhandigd.
Van Pink Ribbon Magazine 2009, de charity glossy in de strijd tegen borstkanker, werden 109.876 exemplaren verkocht. Samen met de advertenties en een speciale Pink Ribbon Magazine puzzelactie leverde dit in totaal de hoogste score op in de geschiedenis van Pink Ribbon.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDaarmee komt de gehele donatie van Sanoma Uitgevers over zes jaar aan Stichting Pink Ribbon op bijna 4,7 miljoen euro. Met deze opbrengst heeft de stichting veel kunnen bewerkstelligen op gebied van voorlichting, bewustwording en de kwaliteit van zorg.
De campagne rond het magazine werd kwam van Grey. Het bureau werd ervoor bekroond met een internationale gouden Epica, Dagbladgoud én was genomineerd voor een Ster Gouden Loekie, SAN en ADCN prijzen.
Een nieuw team voor Pink Ribbon Magazine 2010 is inmiddels samengesteld, onder leiding van uitgever Anita Mooiweer en onder hoofdredactie van Ellen de Jong (Knipmode).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid