Overslaan en naar de inhoud gaan

Hoogste opbrengst tot nu toe Pink Ribbon Magazine

Met de zesde editie van Pink Ribbon Magazine heeft Sanoma Uitgevers 984.841,62 euro opgehaald. Dat is de hoogste opbrengst tot nu toe.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Quinty Trustfull, ambassadrice van de stichting, heeft samen met Sanona-baas Dick Molman de cheque inmiddels aan Stichting Pink Ribbon overhandigd.

related partner content for mobile comes here

Van Pink Ribbon Magazine 2009, de charity glossy in de strijd tegen borstkanker, werden 109.876 exemplaren verkocht. Samen met de advertenties en een speciale Pink Ribbon Magazine puzzelactie leverde dit in totaal de hoogste score op in de geschiedenis van Pink Ribbon.

Daarmee komt de gehele donatie van Sanoma Uitgevers over zes jaar aan Stichting Pink Ribbon op bijna 4,7 miljoen euro. Met deze opbrengst heeft de stichting veel kunnen bewerkstelligen op gebied van voorlichting, bewustwording en de kwaliteit van zorg.

De campagne rond het magazine werd kwam van Grey. Het bureau werd ervoor bekroond met een internationale gouden Epica, Dagbladgoud én was genomineerd voor een Ster Gouden Loekie, SAN en ADCN prijzen.

Een nieuw team voor Pink Ribbon Magazine 2010 is inmiddels samengesteld, onder leiding van uitgever Anita Mooiweer en onder hoofdredactie van Ellen de Jong (Knipmode).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in