Overslaan en naar de inhoud gaan

Rozestraten commercieel directeur RTL Nederland

RTL Nederland benoemt per 1 juni Ton Rozestraten tot commercieel directeur.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Rozestraten is medeoprichter en -eigenaar van media exploitatiebedrijf Triade Media. Daarvoor was hij respectievelijk commercieel directeur van Talpa TV, RTL Nederland en algemeen directeur van IP, destijds de zelfstandige verkoopmaatschappij van RTL Nederland.

related partner content for mobile comes here

Bert Habets, ceo van RTL Nederland licht toe: 'Met Ton halen we een zeer bekwame commercieel bestuurder in huis. Zijn brede kennis en ervaring op het gebied van consumentenmarketing en crossmediale exploitatie is groot. Hij is een echte ondernemer die nieuwe wegen durft in te slaan en de wensen van onze klanten als geen ander kent.'

Ton Rozestraten over zijn benoeming: 'RTL en ik hebben ons de afgelopen jaren ontwikkeld. RTL is overtuigend marktleider en biedt het meest krachtige crossmultimediale aanbod van Nederland. Het permanente streven van RTL Nederland naar optimale klantgerichtheid, kwaliteit en innovatie spreken mij enorm aan. Ik zie er naar uit om daar een grote bijdrage aan te leveren.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in