Overslaan en naar de inhoud gaan

Eijken leidt internationale sales Zoom.in

Frank Eijken gaat als Chief Commercial Officer een internationale salesorganisatie opzetten voor Zoom.in, dat videcontent maakt voor het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Eijken wordt in zijn nieuwe rol gemiddeld 2,5 dag voor Zoom.in actief, hij houdt daarnaast andere opdrachtgevers. Tevens treedt hij later ook toe als aandeelhouder van het Nederlandse bedrijf, dat inmiddels met zo’n 130 medewerkers in tien Europese landen actief is.

related partner content for mobile comes here

Het videocontent-bedrijf werkt nu met locale sales-agents. Dat moet nu dus een internationaal verkoopnetwerk worden, dat internationale adverteerders een salesstrategie kan aanbieden, te beginnen in Duitsland, UK en Spanje. In Nederland heeft Zoom.in als enige land al wel een eigen salesorganisatie.

Het gaat daarbij vooral om de exploitatie van preroll-advertising, bijvoorbeeld als aanvulling op een tv-campagne. maakt in Nederland zo’n 40 internetfilmpjes per dag, die op zo’n 140 websites te zien zijn. Zoom.in-domeinen zijn sport, entertainment, nieuws en financieel nieuws. Eijken werkt al enige tijd als adviseur voor Zoom.in. Eerder was hij onder meer actief in de directies van SBS (International) en RTL.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in