Heineken kiest voor Mindshare
Na een selectieproces dat ruim drie maanden in beslag nam, kiest Heineken Nederland Mindshare als mediabureau. Het bureau start per direct met de mediastrategie voor het komende jaar voor alle merken uit de Heineken-stal, zoals Brand, Amstel, Wieckse en Jilz. Ook de frisdrankmerken van Heineken-dochter Vrumona komen onder de hoede van Mindshare. De media-inkoop en -planning wordt tot en met het einde van dit jaar nog door Kobalt verzorgd. Per 1 januari 2012 gaat ook dat deel van de service over naar Mindshare.
Heineken marketing directeur Hans Böhm zegt dat Kobalt zich heel professioneel heeft opgesteld in de pitch. Hij verwacht op een goede manier afscheid van Kobalt te kunnen nemen aan het eind dit jaar. Kobalt wist het tot aan de shortlist te brengen. Heineken doet geen uitspraak over welke bureaus verder op de shortlist stonden. Bronnen melden dat in ieder geval Mec en Starcom in de finale zaten.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisNaast Heineken schreef ook Kobalt-klant Ahold een media-pitch uit. Die pitch bevindt zich naar verluid in de tweede fase.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid