Overslaan en naar de inhoud gaan

Heineken kiest voor Mindshare

Mindshare ontfermt zich per direct over de mediastrategie van alle Heineken – en Vrumona-merken.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Na een selectieproces dat ruim drie maanden in beslag nam, kiest Heineken Nederland Mindshare als mediabureau. Het bureau start per direct met de mediastrategie voor het komende jaar voor alle merken uit de Heineken-stal, zoals Brand, Amstel, Wieckse en Jilz. Ook de frisdrankmerken van Heineken-dochter Vrumona komen onder de hoede van Mindshare. De media-inkoop en -planning wordt tot en met het einde van dit jaar nog door Kobalt verzorgd. Per 1 januari 2012 gaat ook dat deel van de service over naar Mindshare.

related partner content for mobile comes here

Heineken marketing directeur Hans Böhm zegt dat Kobalt zich heel professioneel heeft opgesteld in de pitch. Hij verwacht op een goede manier afscheid van Kobalt te kunnen nemen aan het eind dit jaar. Kobalt wist het tot aan de shortlist te brengen. Heineken doet geen uitspraak over welke bureaus verder op de shortlist stonden. Bronnen melden dat in ieder geval Mec en Starcom in de finale zaten.

Naast Heineken schreef ook Kobalt-klant Ahold een media-pitch uit. Die pitch bevindt zich naar verluid in de tweede fase.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in