Q-music grootste stijger in CLO
Q-music noteerde in het CLO van Intomart GfK over de periode april-mei 2011 de grootste stijging in marktaandeel.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De zender ging van 6,9 naar 7,2 procent in marktaandeel. Het aandeel van marktleider Radio 538 blijft stijgen: van 12,0 naar 12,2.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
ORN ging van 11,3 naar 11,2, 3 FM bleef op 9,8 en Radio 2 ging van 9,5 naar 9,6. Radio 1 steeg in aandeel van 8,2 naar 8,3 Sky zag het aandeel met 0,1 dalen naar 7,9 procent.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSRadio Veronica daalde van 5,2 naar 5,0 en E Power bleef op 4,8. 100% NL noteerde een stijging van 0,1 procent naar 4,2 pct.
Overige zenders: Radio 5 2,9 (-), Radio 10 Gold 2,6 (-), Slam FM 2,5 (-),Radio 4 1,9 (-0,1), Classic FM 1,5 (-0,1), Arrow Classic Rock 0,9 (-0,2), BNR nieuwsradio 0,8 (-), Arrow Jazz FM 0,4 (-), Kink FM 0,4 (-0,1), Radio 6 0,3 (+0,1).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid