Partnerbijdrage Publicis Groupe NL lanceert tweede landelijk onderzoek naar LGBTQ+ representatie in campagnes
Partnerbijdrage Publicis Groupe NL lanceert tweede landelijk onderzoek naar LGBTQ+ representatie in campagnes
Premium PR Ook marktonderzoekers tegen cookie opt-in In navolging van de online mediabranche spreken ook de marktonderzoekers zich uit tegen een cookie opt-in.
Premium Interne communicatie DM Barometer Q1 2011 Gemiddeld 36 procent van het totale marketingbudget wordt aan dialoogmarketing besteed. Zo blijkt uit de resultaten van de eerste DM…
Premium Purpose Marketing Oproep om leeftijdsgrens alcohol te verhogen De leeftijdsgrens voor het kopen van alcohol moet omhoog naar 18 jaar.
Gedragsverandering TomTom app laat je meezingen in de file Met de TomTom Break Free app kun je je eigen Queen momentje opnemen en uploaden naar youtube en facebook en kans maken op het winnen van…
Premium PR Ook marktonderzoekers tegen cookie opt-in In navolging van de online mediabranche spreken ook de marktonderzoekers zich uit tegen een cookie opt-in.
Premium Interne communicatie DM Barometer Q1 2011 Gemiddeld 36 procent van het totale marketingbudget wordt aan dialoogmarketing besteed. Zo blijkt uit de resultaten van de eerste DM…
Premium Purpose Marketing Oproep om leeftijdsgrens alcohol te verhogen De leeftijdsgrens voor het kopen van alcohol moet omhoog naar 18 jaar.
Gedragsverandering TomTom app laat je meezingen in de file Met de TomTom Break Free app kun je je eigen Queen momentje opnemen en uploaden naar youtube en facebook en kans maken op het winnen van…
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee