Brussel richt met ‘Br(ik’ haar pijlen op studenten
Vlaams Overleg Platform wil Brussel bij studenten op de kaart zetten. Total Identity heeft daarom op verzoek het concept ‘Br(ik en…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Studenten in België negeren in toenemende mate Brussel als stad om te studeren. Studenten aan de diverse Brusselse onderwijsinstellingen lijken in deze metropool te verdrinken Als ze voor een studie in Brussel kiezen, vestigen ze zich steeds vaker in omliggende steden.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Daarom heeft het Vlaams Overleg Platform, bestaande uit zeven hogescholen en universiteiten, het initiatief genomen voor een campagne, ontwikkeld door Total Identity, dat ook een vestiging heeft in Antwerpen. Belangrijkste instrument binnen het concept ‘Br(ik en Brussel & Ik’: enthousiaste, reeds in Brussel actieve studenten.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid