Campagne voor veilig oversteken van spoor
Met de wake-up call ‘Wat wil je verliezen om een paar seconden te winnen?’ is ProRail een actie gestart, die aansluit op de Europese…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
In Nederland alleen zijn er jaarlijks nog zo’n veertig aanrijdingen op spoorwegovergangen met vaak dodelijke afloop. Tijd voor een waarschuwing in beeld en geluid, meent ProRail.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Bureau BBK/Door Vriendschap Sterker ontwikkelde voor de campagne een actie waarin abri’s met geluid een centrale rol hebben. Op een aantal stations zien reizigers niet alleen de poster, maar ze horen daarbij ook de waarschuwingssignalen van een spoorwegovergang. Daarnaast staan er advertenties in diverse huis-aan-huisbladen in het hele land. Ook heeft er in een viertal steden een ludieke actie plaatsgevonden: midden in de stad stond opeens een volledige overweg. (zie foto)
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHet campagnefilmpje:
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid