Overslaan en naar de inhoud gaan

Campagne voor veilig oversteken van spoor

Met de wake-up call ‘Wat wil je verliezen om een paar seconden te winnen?’ is ProRail een actie gestart, die aansluit op de Europese…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In Nederland alleen zijn er jaarlijks nog zo’n veertig aanrijdingen op spoorwegovergangen met vaak dodelijke afloop. Tijd voor een waarschuwing in beeld en geluid, meent ProRail.

related partner content for mobile comes here

Bureau BBK/Door Vriendschap Sterker ontwikkelde voor een actie waarin abri’s met geluid een centrale rol hebben. Op een aantal stations zien reizigers niet alleen de poster, maar ze horen daarbij ook de waarschuwingssignalen van een spoorwegovergang. Daarnaast staan er advertenties in diverse huis-aan-huisbladen in het hele land. Ook heeft er in een viertal steden een ludieke actie plaatsgevonden: midden in de stad stond opeens een volledige overweg. (zie foto)

Het campagnefilmpje:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in