Premium Reputatie & crisis Cannes dag 3 - door Thijs de Boer Dag drie van de Promo & Activation jury begint met een geweldige casefilm. Het is alleen geen inzending.
Interne communicatie Ansichtkaarten met QR Boomerang Media - het bedrijf achter de reclame ansicht kaarten in kroegen gaat ook met haar tijd mee en zet QR in om kaarten interactief…
Premium Data & Insights Van Leeuwen en De Jong weer samen in Redpepper Advertising André van Leeuwen en Tjeerd de Jong gaan Redpepper Advertising weer voortzetten vanaf 1 juli.
Premium Interne communicatie (campagne) OHRA: nieuwe campagne met eend Gisteren is verzekeringsmaatschappij OHRA gestart met een nieuwe campagne met de merkbelofte ‘Direct geregeld’.
Premium Reputatie & crisis Cannes dag 3 - door Thijs de Boer Dag drie van de Promo & Activation jury begint met een geweldige casefilm. Het is alleen geen inzending.
Interne communicatie Ansichtkaarten met QR Boomerang Media - het bedrijf achter de reclame ansicht kaarten in kroegen gaat ook met haar tijd mee en zet QR in om kaarten interactief…
Premium Data & Insights Van Leeuwen en De Jong weer samen in Redpepper Advertising André van Leeuwen en Tjeerd de Jong gaan Redpepper Advertising weer voortzetten vanaf 1 juli.
Premium Interne communicatie (campagne) OHRA: nieuwe campagne met eend Gisteren is verzekeringsmaatschappij OHRA gestart met een nieuwe campagne met de merkbelofte ‘Direct geregeld’.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee