Handvatten voor de verandermarketeer


Voelt u zich steeds meer een verandermanager dan een marketeer? Nou, dat klopt: dat bent u ook (of: zou u moeten zijn).
Het aanpassen van organisaties lijkt volgens Paul Blok, eigenaar van strategisch adviesbureau Conflict, op het beklimmen van een berg: stap voor stap en zelden onder ideale omstandigheden. De verschillende fases van de beklimming vragen ook steeds om verschillende slaagfactoren en daarbij om verschillende vaardigheden van de verandermarketeer.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSIn een artikel in Tijdschrift voor Marketing beschrijft Paul Blok de verschillende slaagfactoren die nodig zijn om een frisse start te kunnen maken met al deze nieuwe digitale ontwikkelingen, zodat u uiteindelijk de top van de berg kunt bereiken. U kunt het artikel hier downloaden .
Nog meer weten? Paul Blok leidt een workshop in onze RSLT Digital Marketing School in september; “Het organiseren van social media”. Er zijn nog plekken vrij.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid