Overslaan en naar de inhoud gaan

Handvatten voor de verandermarketeer

Marketeers worden geacht overal verstand van te hebben; mobiel, tablets, apps, Pinterest, Instagram, Google+, second screen, social…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Voelt u zich steeds meer een verandermanager dan een marketeer? Nou, dat klopt: dat bent u ook (of: zou u moeten zijn).

related partner content for mobile comes here

Het aanpassen van organisaties lijkt volgens Paul Blok, eigenaar van strategisch adviesbureau Conflict, op het beklimmen van een berg: stap voor stap en zelden onder ideale omstandigheden. De verschillende fases van de beklimming vragen ook steeds om verschillende slaagfactoren en daarbij om verschillende vaardigheden van de verandermarketeer.

In een artikel in Tijdschrift voor Marketing beschrijft Paul Blok de verschillende slaagfactoren die nodig zijn om een frisse start te kunnen maken met al deze nieuwe digitale ontwikkelingen, zodat u uiteindelijk de top van de berg kunt bereiken. U kunt het artikel .

Nog meer weten? Paul Blok leidt een workshop in onze in september; “Het organiseren van social media”. Er zijn nog plekken vrij.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in