Overslaan en naar de inhoud gaan

GroupM neemt LaComunidad over

GroupM (onderdeel WPP Group en moederbedrijf van onder andere MAXUS, MediaCom, Mediaedge:cia en MindShare.) kondigde vandaag de overname…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

(onderdeel WPP Group en moederbedrijf van onder andere MAXUS, MediaCom, Mediaedge:cia en MindShare.) kondigde vandaag de overname aan van interactief communicatiebureau .

related partner content for mobile comes here

Het Amsterdamse LaComunidad werd opgericht in 2003 en legt zich onder andere toe op de ontwikkeling van virale, word of mouth- en socialmediacampagnes. Directeur/oprichter is Igor Beuker.

Het bureau ontwikkelde in 2004 een speciale meettool voor virale campagnes; de ViralTracker. GroupM neemt ook deze software over.
Financiële details van de overname werden niet gegeven.

LaComunidad werkt voor klanten als Univé, Colgate Palmolive, KLM, Heineken en Wilkinson.

Ruud Wanck, directeur interaction EMEA bij GroupM: 'De aankoop van LaComunidad en ViralTracker laat onze commitment zien wat betreft marktleiderschap in digitale media. Virale campagnes, social media en user generated content worden steeds belangrijkere marketingtools. LaComunidad werkt al voor een paar van onze klanten en we denken dat ze meer van onze andere klanten op dit gebied kunnen helpen.'

Igor Beuker, directeur/oprichter LaComunidad vertrouwt erop dat de aansluiting bij GroupM zal helpen om internationaal te groeien. 'Onze zienswijze en diensten vormen een aanvulling op hun geintegreerde communicatie-aanpak, en zorgen er voor dat hun klanten bovenop de digitale ontwikkelingen zitten.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in