Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe poll: doet KPN goed werk?

KPN saneert merken die ooit erg belangrijk waren in het Nederlandse internetlandschap. Zoals Planet en het Net.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Mine werd ook op creatieve wijze neergezet, maar deed toch al vermoeden dat er inmiddels wel erg veel merken waren.

related partner content for mobile comes here

Inmiddels laat kPN weten dat XS4All en Ay Yildiz blijven bestaan.

Hoe dan ook: onze nieuwe poll vraagt of KPN's merkensanering een goede of bittere zaak is.

Stem!

Onze vorige poll ging over de vraag of e-mail zijn einde nadert. Mailtjes die niet meer aankomen door te nauwe spamfilters, of mailboxen die overlopen met vunzigheid door te losse spamfilters.

De uitslag:

Ja, het is echt te veel, kreeg 40 procent van de stemmen.

Nee, want oplossingen zijn onderweg haalde 60 procent. De optimisten zegevieren dus net.

In totaal kwamen er 264 stemmen binnen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in