Voetbal international volgt Nu.nl
Na nu.nl is het nu de beurt aan VI om de huisstijl op het spel te zetten. Vandaag is er op de pagina een grote ad te zien van Puma. Echter…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Na nu.nl is het nu de beurt aan VI om de huisstijl op het spel te zetten. Vandaag is er op de pagina een grote ad te zien van Puma. Echter vind ik deze ad minder storend dan de ad die een paar weken geleden op Nu.nl stond.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De ad op VI sluit namelijk direct aan op de inhoud van de pagina. Het gaat om voetbal en de ad gaat om de nieuwe voetbalschoen van Puma. Daarnaast is het kleurgebruik in de ad veel minder fel waardoor die minder afleidt van de inhoud.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSNu.nl was dus echt pas het begin van deze agressieve reclame vorm. Welke sites zullen er volgen?
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid