Overslaan en naar de inhoud gaan

Tv-bedrijven met award voor promomakers

RTL, SBS en de NPO komen met een award om het Nederlandstalige werk van Promomakers in Nederland en België te waarderen: de Dutch Promo…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ook zenders als de VRT en Sport 1 hebben hun medewerking toegezegd. Jeroen Kramers van de NPO, Bob van der Put van SBS Broadcasting en Frans Cools van RTL Nederland zijn de initiatiefnemers van de awards.
Frans Cools, manager Promo Productie RTL NL: ‘De strijd om de kijkcijfers is heviger dan ooit. Promotie is een onmisbare marketing tool geworden waarmee de vele tv-zenders zich proberen te onderscheiden van de concurrentie. De Dutch Promo Award is hét platform waar promomakers van publieke en commerciële omroepen samenkomen om werk van elkaar te bekijken, een competitieve strijd aan te gaan, ervaringen uit te wisselen en met elkaar te praten over het vak.’

related partner content for mobile comes here

Op donderdag 20 maart worden op het Mediapark in Hilversum de eerste Dutch Promo Awards (DPA) uitgereikt. De professionele jury, bestaande uit Joris van Heukelom, Tim Oliehoek en Marc Pos, staat onder leiding van Leo van der Goot.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in