Overslaan en naar de inhoud gaan

Reageren of niet reageren.. "That's the question"

Las net een opmerkelijk verhaal over Lego op Telegraaf.nl. Het stukje behandelt het onderwerp van "Lego Porno". Heel lastig hoe je als een…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Las net een opmerkelijk verhaal over Lego op
. Het stukje behandelt het onderwerp van "Lego Porno". Heel lastig hoe je als een merk moet reageren op wat consumenten allemaal met jouw product uitspoken. In "the good old days" kwam dit huis-tuin-knutselwerk niet buiten de vriendenkring. Nu met internet geniet de hele wereld mee.

related partner content for mobile comes here

Welke positie moet je als bedrijf innemen? Met name rond sex en porno ligt het altijd gevoelig. Wat nou als jij een biermerk bent en jij verschijnt op allerlei dubieuze foto's op het internet. Jouw product op plekken van het menselijke lichaam waar het niet bedoeld voor is. Moet je daar een positie over innemen en je daar over uitspreken? Of juist ver wegblijven van een discussie die je nooit kan winnen.

Vraag aan de Molbloggers: stel jij bent woordvoerder Lego, hoe zou jij reageren? Hun antwoord in the UK luidde: "'We kunnen er niks tegen doen"/ "niet blij".

Voor de fans enkele (flauwe) voorbeelden op YouTube:
-
-

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in