Overslaan en naar de inhoud gaan

Coca-Cola's geluksfabriek in de bioscoop

Wie de laatste tijd naar film is geweest, heeft de vooraankondiging al in de bioscoop gezien.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

heeft een animatiefilm van 3,5 minuten gemaakt als vervolg op de commercial over de Happiness Factory, de fantasiewereld die schuilgaat in de Coca-Cola-frisdrankenautomaat.

related partner content for mobile comes here

Vanaf vandaag is Happiness Factory ? The Movie te zien in de Nederlandse bioscopen.

Happiness Factory ? The Movie begint met een normale 'happy day' in de Happiness Factory, de enorme wereld diep verborgen in de Coca-Cola-automaat. De werkers vullen met plezier flesjes cola. Totdat het ondenkbare gebeurt: de Coca-Cola is op. De toekomst hangt af van één heldhaftige werker die vrienden en familie achterlaat om het mysterie op te lossen.

Happiness Factory ? The Movie wordt voorafgaand aan de hoofdfilm in de bioscoop vertoond. De animatiefilm is net als de Coca-Cola-commercial geproduceerd door Wieden+Kennedy Amsterdam. Meer dan 50 3D-animators hebben de film gerealiseerd.

De film zal over de gehele wereld te zien zijn en moet aansluiten bij 'de optimistische en positieve kijk die kenmerkend is voor Coca-Cola. Happiness Factory ? The Movie is een volgende stap in het innovatieve marketingbeleid van Coca-Cola', aldus The Coca-Cola Company.

De Happiness Factory-commercial heeft enkele prijzen gewonnen zoals in 2007 een Zilveren Leeuw bij het reclamefestival in Cannes, de Grand Prix Gold Prize bij de Epica Awards 2006 en een Emmy-nominatie in de Verenigde Staten.

Happiness Factory ? The Movie is hier op te zien.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in