Werken communicatieprijzen motiverend of averechts?
Ik las onlangs een artikel over een (ik geloof Belgisch) reclamebureau dat besloten heeft om niet meer mee te doen aan het prijzencircus. Zij merkten namelijk dat ze altijd een dubbele agenda hadden: de klant bedienen én prijzen winnen. En waar gaat het nu eigenlijk om? Juist: de klant. Tenminste, dat zeggen we altijd zo graag. Maar doen we ook wat we zeggen of willen we toch wel graag een ADCN Lamp winnen?
Natuurlijk zijn er ook communicatieprijzen die je juist kunt winnen door de klant zo goed mogelijk van dienst te zijn, zoals de Effie. Dat is dan wel weer een motiverende vakprijs waarvoor communicatieprofessionals extra hun best willen doen. En zo zijn er ongetwijfeld nog veel meer, maar ik geef eerlijk toe dat ik lang niet alle vakprijzen ken.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaWat vinden jullie van dit soort vakprijzen?
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid