Overslaan en naar de inhoud gaan

Werken communicatieprijzen motiverend of averechts?

Het is een bekend gegeven dat de reclame- en communicatiebranche zo ongeveer de meeste vakprijzen van alle branches heeft. In hoeverre…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ik las onlangs een artikel over een (ik geloof Belgisch) reclamebureau dat besloten heeft om niet meer mee te doen aan het prijzencircus. Zij merkten namelijk dat ze altijd een dubbele agenda hadden: de klant bedienen én prijzen winnen. En waar gaat het nu eigenlijk om? Juist: de klant. Tenminste, dat zeggen we altijd zo graag. Maar doen we ook wat we zeggen of willen we toch wel graag een winnen?

related partner content for mobile comes here

Natuurlijk zijn er ook communicatieprijzen die je juist kunt winnen door de klant zo goed mogelijk van dienst te zijn, zoals de . Dat is dan wel weer een motiverende vakprijs waarvoor communicatieprofessionals extra hun best willen doen. En zo zijn er ongetwijfeld nog veel meer, maar ik geef eerlijk toe dat ik lang niet alle vakprijzen ken.

Wat vinden jullie van dit soort vakprijzen?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in