Gerard Joling met een Remia-sausje


Wat het precies zal inhouden, wordt nog niet gemeld.
Gerard Joling in het persbericht: 'Het reclamebureau (Ideas for Brands, KF.) heeft een hilarische campagne bedacht waar ik het publiek graag mee verras.'
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSOh boy.
Bert de Smit, marketingmanager bij Remia, zegt dat hij bij de koppeling Joling-Remia in eerste instantie ook zijn bedenkingen had. Maar uiteindelijk vindt hij de Noord-Hollandse zanger en beroepsnicht toch wel bij het merk passen.
De Smit in het bericht: 'Hij is populair bij iedereen van acht tot 80, een graag geziene gast in menig tv-programma en met een hitlijst waar menig artiest jaloers op is. Gerard blijkt ook nog eens een echte liefhebber van onze producten te zijn dus we hebben er het volste vertrouwen in.'
Zij wel... ;-)
In ben in ieder geval wel benieuwd naar de uitingen. Wordt vervolgd.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid