Overslaan en naar de inhoud gaan

Fitzroy en Bruut veilen creatieve uren

Bureaus Fitzroy en Bruut geven ook dit jaar weer strategische en creatieve uren weg ter waarde van 20.000 euro. Dit jaar is er geen pitch,…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De veiling is alleen bedoeld voor maatschappelijke instellingen met een marketing/communicatiebriefing die juridisch als stichting staan ingeschreven bij de Kamer van Koophandel. Het gaat om strategisch en creatieve uren en dus niet om afgeleiden daarvan zoals drukwerk, beeldbewerking, fotografie, film et cetera.
De uren kunnen worden besteed aan strategie en creatie op het gebied van merkdenken, merkbeleving, merkinnovatie, online versus offline media, positionering, naamgeving, beeldmerk, communicatiecampagne & events.

related partner content for mobile comes here

De strategische en creatieve uren gaan naar de hoogste bieder. Het geboden bedrag gaat naar een andere maatschappelijke stichting.
Zie verder op .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in