Fitzroy en Bruut veilen creatieve uren
Bureaus Fitzroy en Bruut geven ook dit jaar weer strategische en creatieve uren weg ter waarde van 20.000 euro. Dit jaar is er geen pitch,…
De veiling is alleen bedoeld voor maatschappelijke instellingen met een marketing/communicatiebriefing die juridisch als stichting staan ingeschreven bij de Kamer van Koophandel. Het gaat om strategisch en creatieve uren en dus niet om afgeleiden daarvan zoals drukwerk, beeldbewerking, fotografie, film et cetera.
De uren kunnen worden besteed aan strategie en creatie op het gebied van merkdenken, merkbeleving, merkinnovatie, online versus offline media, positionering, naamgeving, beeldmerk, communicatiecampagne & events.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De strategische en creatieve uren gaan naar de hoogste bieder. Het geboden bedrag gaat naar een andere maatschappelijke stichting.
Zie verder op Ebay.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid