Overslaan en naar de inhoud gaan

Blom in nieuw mediabedrijf The Crowds

Erwin Blom (VPRO), Wessel de Valk (Vara) en Idse de Pree (Tros) starten mediabedrijf The Crowds.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De onderneming is gespecialiseerd in zogenoemde 'social media' en richt zich op bedrijven en personen die een passie delen, kennis willen uitwisselen, producten willen verbeteren, problemen gezamenlijk willen oplossen et cetera.

related partner content for mobile comes here

The Crowds levert zowel strategie, onderzoek als productie. Daarbij worden bestaande technieken, media en services (van internet tot televisie tot evenementen) ingezet, maar ook nieuwe concepten en producten ontwikkeld.

Blom: ‘We zien nu pas de eerste voorbeelden van 'social media'. De passie, kennis en kunde van het publiek, op zijn Engels 'the knowledge of the crowd', wordt nog beperkt ingezet bij het vergroten van loyaliteit, bereik, creativiteit, innovatie of omzet.’

De deskundigheid van het bedrijf kan door externe partijen worden ingehuurd, maar ook ontwikkelt The Crowds zelf ‘gereedschappen en diensten’.

Het drietal zorgde bij hun omroepen voor verschillende succesvolle crossmediale projecten.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in