Overslaan en naar de inhoud gaan

Inc-21 naar Pleon Nederland

Pleon Nederland neemt Inc-21 over, voorheen dochter van FHV/BBDO. De 17 medewerkers gaan mee naar Pleon Nederland. De naam Inc-21 verdwijnt.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Volgens Paul Stamsnijder, nu nog managing director van Inc-21, versterkt Pleon hiermee de specifieke expertise op het gebied van employer communications van INC-21. Met deze acquisitie wil Pleon haar groei in de Nederlandse markt versnellen. Beide bureaus maken onderdeel uit van BBDO (Omnicom).

related partner content for mobile comes here

Stamsnijder: ‘We zagen dat er een grote overlap was in klanten en activiteiten. In de zomer zijn de eerste gesprekken gevoerd en zijn we geleidelijk overgegaan naar één organisatie. Ook hebben we de fusie getoetst bij een aantal klanten. Het sleutelwoord is krachtenbundeling. Inc-21 brengt daarnaast ook creatieve versterking binnen Pleon Nederland.’

Stamsnijder gaat zich binnen Pleon weer richten op zijn advieswerk en is daarmee managing director af. Tim de Boer is ceo van Pleon Nederland.

De Boer: ‘De acquisitie van INC-21 sluit zeer goed aan bij ons portfolio aan diensten en biedt ons de mogelijkheid om snel in te spelen op de sterke toename in de vraag naar arbeidsmarktcommunicatie bij onze opdrachtgevers, maar biedt ook de kans om snel aan schaalgrootte te winnen.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in