Cliniclowns eng? Wat nu?


"Kinderen in ziekenhuizen vinden clowns eerder angstaanjagend dan dat ze door de figuren met rode neuzen worden opgevrolijkt".
Meer dan 250 patientjes tussen de vier en zestien werden ondervraagd door onderzoekers van de Britse universiteit van Sheffield naar hun mening over clowns.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSAlle kinderen vonden de grappenmakers niet leuk en zelfs oudere kinderen gaven toe de types 'eigenaardig' en soms zelfs 'eng' te vinden.
Zeker de zinsnede "Alle kinderen vonden de grappenmakers niet leuk" zette mij tot nadenken.
Normaal gesproken ben ik een groot voorstander en voorvechter van market fact driven marketing, maar wat moet je als CliniClowns met een dergelijk onderzoek? Wel reageren of niet? Zeker gezien ze nummer 3 waren in de 2007 sterke merken top 10 ...
Zelf geven ze aan geen reden te zien om met hun activiteiten te stoppen. Maar volkomen negeren is ook niet goed (daar maken te veel marketeers zich schuldig aan). Concept aanpassen'? dat wordt erg lastig gezien het "model".
Ik benieuwd hoe andere MolBlog lezers hier tegen aankijken.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid