Overslaan en naar de inhoud gaan

Cliniclowns eng? Wat nu?

Vanochtend las ik met belangstelling het volgende bericht in de Telegraaf:
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

"Kinderen in ziekenhuizen vinden clowns eerder angstaanjagend dan dat ze door de figuren met rode neuzen worden opgevrolijkt".

related partner content for mobile comes here

Meer dan 250 patientjes tussen de vier en zestien werden ondervraagd door onderzoekers van de Britse universiteit van Sheffield naar hun mening over clowns.

Alle kinderen vonden de grappenmakers niet leuk en zelfs oudere kinderen gaven toe de types 'eigenaardig' en soms zelfs 'eng' te vinden.

Zeker de zinsnede "Alle kinderen vonden de grappenmakers niet leuk" zette mij tot nadenken.

Normaal gesproken ben ik een groot voorstander en voorvechter van market fact driven marketing, maar wat moet je als CliniClowns met een dergelijk onderzoek? Wel reageren of niet? Zeker gezien ze nummer 3 waren in de 2007 sterke merken top 10 ...

Zelf geven ze aan geen reden te zien om met hun activiteiten te stoppen. Maar volkomen negeren is ook niet goed (daar maken te veel marketeers zich schuldig aan). Concept aanpassen'? dat wordt erg lastig gezien het "model".

Ik benieuwd hoe andere MolBlog lezers hier tegen aankijken.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in